„Na druhém břehu jezera poblíž Wyzimy leží poměrně velký močál, v němž nalezlo domov několik nevelkých skupin lidí a mnoho různých příšer. Není tam bezpečno ani za dne, každou chvíli může ze zakalené vody vyskočit utopenec nebo bloedzuiger. Případný poutník by měl také dávat pozor na bludičky, které s oblibou vábí neopatrné cestující hlouběji do bažin, kde nešťastníci zapadnou do bahna a zahynou. Na blata se dá dostat z přístaviště ve Wyzimě, kde je možné najmout si převozníka a nechat se převést lodí přes jezero.
V hloubi mokřin pracuje skupina dřevorubců, těžících dřevo na prodej wyzimským řemeslníkům. Dřevaře vede pevnou rukou trpaslík Yaren Bolt.
Na blatech sídlí cihláři, žijící z těžení a vypalování hlíny. Je to malá, od světa odloučená vesnička, žijící si vlastním životem. Vede je poněkud zvláštní žena jménem Vaska.
Blata jsou místo, kde musí člověk sklonit hlavu před bujnou a divokou přírodou. Právě proto se zde usadili také druidi, kteří tu založili posvátný háj se stromem života ve středu. Svatí mužové v háji nepovolí žádné nepravosti, starají se o nemocná zvířata a dokonce hostí i dryádu.
Močály zahalené mlhou skrývají mnohá tajemství. Lze narazit například na nevelkou mýtinu, kde stojí řady soch mocných golemů, jakoby zamrzlých v půli kroku. Jeden z nich, výhružně se tyčící nad mýtinou, působí značně znepokojivě.“
ÚKOLY
ČAS SKLIZNĚ | DALEKO OD DOMOVA | ZAKÁZKA: ARCHESPORY |
DIPLOMACIE A LOV |
DO SVATYNĚ | ZAKÁZKA: ECHINOPSY |
HLINĚNÉ DOLY | DRAVÁ WYVERNA | ZAKÁZKA: TOPIVCI |
OBELISKY | KANIBAL | ZAKÁZKA: VLCI |
STRÁŽCE | KRÁSKA A ZVÍŘE | ZAKÁZKA: WYVERNY |
TAJEMNÁ VĚŽ | KRVEŽÍZNIVÁ ROSTLINA | |
KVĚTY A ZLATO | ||
OZVĚNY MINULOSTI | ||
POSLÍČEK | ||
PRSTEN | ||
ZTRACENÁ OVEČKA |
DŮLEŽITÁ MÍSTA
• Hliniště
• Jeskyně v Bažinách
• Lesní mýtina
• Mágova věž
• Pohřebiště golemů
• Přístaviště v Bažinách
• Svatyně Melitelé
• Tábor Scoia’tael (Tábor nelidí) / od Kapitoly III slouží jako Tábor Salamandry
• Vesnice cihlářů
• Wyverní ostrov
• 10 Obelisků do kterých se vkládají Sefiroty
PŘILEHLÉ OBLASTI
• Hráz
POMOCÍ TELEPORTŮ:
• Kalksteinova laboratoř (Kapitola II, Kapitola III)
• Trissina komnata (Kapitola III)
• Elfí ruiny (Kapitola III)
DŮLEŽITÉ POSTAVY
Carmen (pouze Kapitola III) | Jean-Pierre | Vaska |
Druidové | Morenn | Yeavinn |
Dědek | Převozník | Yaren Bolt |
Hierofant | Starší druid |
ROSTLINY
• Balissa
• Bílá myrta
• Čemeřice
• Feainnewedd
• Houby
• Kozí pysk
• Lysohlávka
• Květ dvouzubce
• Verbena
• Vlaštovičník
• Vraní oko
POZNÁMKY
Pokud se rozhodnete nebojovat spolu se Sigfriedem proti kuroliškovi, bude nutný ke vstupu do Bažin Pečetní prsten městské stráže, anebo úplatek pro vstup na Hráz, odkud jsou Bažiny přístupné.